متن دلخواه شما
دو شنبه 30 شهريور 1394 ساعت 23:49 | بازدید : 1597 | نوشته ‌شده به دست ERFAN-OLYAEE | ( نظرات )

 

 

شاید بتوان گفت که بازی سیمز ۴، تنها بازی است که از آن اتنظار می رود تا زندگی روزمره ی انسانی را به طور حرفه ای و بهترین نحو شبیه سازی کند و به شما اجازه زندگی در دنیای مجازی را به طوری که هیچ وقت آن را بدین صورت تجربه نکرده اید، بدهد! در چهارمین نسخه از این بازی فوق العاده موفق، شما به کنترل و مدیریت سیمز با چهره ها، شخصیت ها، رفتارها و احساسات جدید و منحصر به فرد خواهید پرداخت. سطوح جدیدی از بازی را تجربه کنید و با استفاده از قابلیت طراحی خانه با استفاده از گزینه های از پیش تعیین شده در بازی، طراحی زیبایی برای شخصیت خود داشته باشید. از گالری خود برای انتخاب، اشتراک گذاری و دانلود اجزاء جدید بدون ترک بازی استفاده کنید. قلب، فکر و بدن شخصیت های مجازی خود را بدست بگیرید و گیم پلی خود را با همسایگان خود طعمی تازه ببخشید، به طوری که تا به حال تجربه نکرده اید!

 

The Sims 4 PC-RELOADED

 

 |آپدیت بازی The Sims 4 Update v1.0.797.20-RELOADED به پست اضافه شد|

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

 OS: Windows XP (SP3), Windows Vista (SP2), Windows 7 (SP1), Windows 8, or Windows 8.1
PROCESSOR: 1.8 GHz Intel Core 2 Duo, AMD Athlon 64 Dual-Core 4000+ or equivalent (For computers using built-in graphics chipsets, the game requires 2.0 GHz Intel Core 2 Duo, 2.0 GHz AMD Turion 64 X2 TL-62 or equivalent)
MEMORY: At least 2 GB RAM
HARD DRIVE: At least 9 GB of free space with at least 1 GB additional space for custom content and saved games
VIDEO CARD: 128 MB of Video RAM and support for Pixel Shader 3.0. Supported Video Cards: NVIDIA GeForce 6600 or better, ATI Radeon X1300 or better, Intel GMA X4500 or better
SOUND CARD: DirectX 9.0c Compatible
DIRECTX: DirectX 9.0c compatible
INPUT: Keyboard and Mouse

 

سیستم پیشنهادی:

 OS: 64 Bit Windows 7,8, or 8.1
PROCESSOR: Intel core i5 or faster, AMD Athlon X4
MEMORY: 4GB RAM
HARD DRIVE: At least 9 GB of free space with at least 1 GB additional space for custom content and saved games
VIDEO CARD: NVIDIA GTX 650 or better
SOUND CARD: DirectX 9.0c Compatible
DIRECTX: DirectX 9.0c compatible
INPUT: Keyboard and Mouse

 

تصاویری از محیط بازی:

 

 

 

 

 توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: دقت داشته باشید که این نسخه از بازی، دارای تمامی DLC های نسخه Deluxe Edition  بوده و تمامی جوایزی که برای صاحبان سیمز ۳ درنظر گرفته شده بود تا در سیمز ۴ برای آن ها قرار داشته باشد نیز در این نسخه گنجانده شده است. برای مشاهده ی لیست کامل اضافه ها و جوایزی که در این نسخه، علاوه بر خود بازی قرار گرفته است می توانید اینجا را کلیک کنید.

 

کاور اوریجینال بازی (برای مشاهده سایز اصلی روی عکس کلیک کنید):

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینهRepair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 - دانلود آپدیت The Sims 4 Update v1.0.797.20-RELOADED بازی

 

 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Direct Link

 

- دانلود کرک بازی Sims 4 RELOADED Crack Only به صورت جداگانه

 

 

سیستم وبلاگدهی

-

سیستم وبلاگدهی



:: برچسب‌ها: دانلود بازی the sims 4 ,
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
دو شنبه 30 شهريور 1394 ساعت 10:43 | بازدید : 9052 | نوشته ‌شده به دست ERFAN-OLYAEE | ( نظرات )

بازي ها و برنامه هاي جديد

 

 

Euro Truck Simulator اولین بازی شبیه سازی کامیون با تنظیمات اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای مختلفی از رم تا برلین تا مادردی و تا پراگ (و شهرهای دیگر دنیا) با یک ماشین کاملا واقع گرایانه رانندگی خواهید کرد. Euro Truck Simulator یک بازسازی ارزشمند و طبیعی از کامیون های جاده های اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای اروپایی مختلف رانندگی خواهید کرد، شهرهای بسیار زیبایی را خواهید دید، محموله های مختلفی را بار خواهید زد و باید آنها را سر موقع به دست مشتری برسانید.بازی در بر اساس طراحی ماشین های اروپایی ساته شده، تمامی کامیون ها بسیار واقع گرایانه و با جزئیات بالا و بر اساس کامیون های واقعی ساخته شده اند. محیط داخلی کامیون در این بازی کاملا مانند بخش های بیروی کامیوت واقعی شبیه سازی شده است. ابزارهای واقعی مانند نشانگرهای فلش زن، دما و چراغ های خطر کمبود سوخت، برف پاک کن ها و سرعت سنج و … دارای کارآیی دقیق می باشند.

 

Euro Truck Simulator 2-FiGHTCLUB | 580 MB

 

Euro Truck Simulator 2 دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC

 

 

  تصاویر محیط بازی :

Euro Truck Simulator 2 S2 s دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC Euro Truck Simulator 2 S1 s دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC

Euro Truck Simulator 2 S4 s دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC Euro Truck Simulator 2 S3 s دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC

 

caution دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC فایل های Update در پوشه اپدیت را نصب کنید و بازی را با استفاده از فایروال بلوک نمایید . در صورت خواستن سریال ، کد ۷KWDE-K9MV0-KFM10-ACJ2Q-HY9KZ را وارد کنید .

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC لینک های دانلود :   Rapidshare   Direct Link

 رمز در صورت نیاز : http://www.downloadha.com/

با اجازه کپی برداری شده

سیستم وبلاگدهی

-

سیستم وبلاگدهی



:: برچسب‌ها: دانلود بازی euro truck simulator 3 برای pc , دانلود بازی euro truck simulator 3 ,
|
امتیاز مطلب : 99
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
یک شنبه 29 شهريور 1394 ساعت 13:22 | بازدید : 648 | نوشته ‌شده به دست ERFAN-OLYAEE | ( نظرات )

دانلود بازی Warcraft 3  دانلود بازی وارکرافت 3 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Warcraft 3 

دانلود بازی وارکرافت 3 برای کامپیوتر

 

بازی Warcraft 3 از بهترین و پرطرفدارترین بازی های استراتژیک است که اولین نسخه آن سال 1995 توسط کمپانی Blizzard برای کامپیوتر روانه بازار شد . استقبال زیاد از بازی Warcraft 3 و امتیازهای خوب که توسط سایتهای مطرح بررسی بازی به  بازی وارکرافت 3 داده میشد باعث شد که پس از مدتی نسخه دوم و چند سال بعد نسخه سوم این بازی با تغییرات بسیار و رفع اشکال نسخه های  قبل روانه بازار شود .

بازی Warcraft 3 در سال 2002 روانه بازار شد و توانست با داستان خوبی که در بخش تک نفره داشت و امکانات جالب و فروانی که در بخش مالتی پلیر و چند نفره  بازی وارکرافت 3 قرار داده بود به یکی از اصلی ترین بازی های کاندید برای مسابقات مختلف و بازی های گروهی و آنلاین تبدیل شود .

از دیگر ویژگی های بازی Warcraft 3 می توان به گرافیک منحصر به فرد بازی و امکان خلق استراتژی ها و برنامه های مختلف برای اداره بازی اشاره کرد . اگر شما هم علاقه مند بازی استراتژیک هستید، فرصت دانلود بازی Warcraft 3  بازی وارکرافت 3 را با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Warcraft 3 :

 

1341993277_screenshot4

 

1341993333_screenshot5

 

1341993220_screenshot3

 

 

Warcraft III and its expansion are real-time strategy, and some would argue, one of the best in thismennessä.Pelaaja can use a number of units and their combinations to defeat the enemy, often wiping them off the map.

Blizzard has four of competition you play what became part of World of Warcraft (Humans, Orcs,Night Elves and Undead). The game itself is very smooth controls and keyboard shortcuts are often veryobvious. Gaining skill and a bit of time is very helppoa.

 

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Warcraft 3 :

600 MHz processor
256 MB of RAM
32 MB 3D video card
DirectX® 8.1 compatible sound card

 

 

 فرمت : EXE

 حجم : 1.3 گیگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Warcraft 3 پارت اول  | لینک کمکی

دانلود دانلود : دانلود بازی Warcraft 3 پارت دوم  | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 

سیستم وبلاگدهی

-

سیستم وبلاگدهی



:: برچسب‌ها: دانلود بازی warcraft 3 ,
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
یک شنبه 29 شهريور 1394 ساعت 1:26 | بازدید : 643 | نوشته ‌شده به دست ERFAN-OLYAEE | ( نظرات )
far-cry-4-download

دانلود بازی far cry 4 – black box

26 November of 2014 by 

 

برای دانلود نسخه black box به ادامه مطلب بیایید . . .

 

ناشر : یوبوسافت

تاریخ انتشار : 18 نوامبر 2014

گروه فشرده کننده : black box

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Far Cry 4 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Far Cry 4 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Far Cry 4 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Far Cry 4 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Far Cry 4 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Far Cry 4 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Far Cry 4 برای PC | تاپ 2 دانلود
دانلود بازی Far Cry 4 برای PC | تاپ 2 دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز :

(Operating system : Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64bit versions only
Processor : Intel Core i5-750 @ 2.6 GHz or AMD Phenom II X4 955 @ 3.2 GHz
Memory : 4GB
(Video card : NVIDIA GeForce GTX 460 or AMD Radeon HD5850 (1GB VRAM
Direct X : Version 11
Hard Drive : 30 GB available space
Sound Card : DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers

 

سیستم پیشنهادی :

(Operating system : Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64bit versions only
Processor : Intel Core i5-2400S @ 2.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz or better
Memory : 8GB
(Video card : NVIDIA GeForce GTX 680 or AMD Radeon R9 290X or better (2GB VRAM
Direct X : Version 11
Hard Drive : 30 GB available space
Sound Card : DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers
Supported video cards at the time of release : NVIDIA GeForce GTX 460 or better, GeForce GTX 500, GTX 600, GTX 700 series; AMD Radeon HD5850 or better, Radeon HD6000, HD7000, R7 200, R9 200 series

 

نسخه Black Box

downloadدانلود پارت 1 : Direct Link

downloadدانلود پارت 2 : Direct Link

downloadدانلود پارت 3 : Direct Link

downloadدانلود پارت 4 : Direct Link

downloadدانلود پارت 5 : Direct Link

downloadدانلود پارت 6 : Direct Link

downloadدانلود پارت 7 : Direct Link

downloadدانلود پارت 8 : Direct Link

downloadدانلود پارت 9 : Direct Link

downloadدانلود پارت 10: Direct Link

downloadدانلود پارت 11: Direct Link

downloadدانلود پارت 12: Direct Link

downloadدانلود پارت 13: Direct Link

downloadدانلود پارت 14: Direct Link

اپدیت های ریلود فارکرای 4 که روی بلک باکس هم قابل نصب هست

Update v1.4 : ( برای مشاهده تغییرات کلیک کنید )

downloadدانلود از لینک مستقیم: Direct Link

 

برای نصب نسخه بلک باکس اخرین net framework رو رو سیستم نصب داشته باشید ” که ویندوز 8 و 8.1 به طور خودکار از اول بر روی سیستم اونا رو دارن و نیاز به نصب چیزی نیست ” اگر در ویندوز 7 با ارروری در حین ستاب برخوردید dvd ویندوز رو اجرا کنید و ویندوز را مورد تعمیر قرار دهید . . . و سپس بازی را نصب کنید .

نسخه بلک باکس به هیچ کرکی نیاز ندارد

در نسخه بلک باکس همه زبان ها غیر از انگلیسی حذف شده اند و تغییر دیگری در هیچ جای بازی داده نشده

در صورتی که در نصب و اجرا به مشکلی برخوردید کامنت دهید تا در سریع ترین فرصت مشکلتون حل شه

source : www.top2download.com

 

سیستم وبلاگدهی

-

سیستم وبلاگدهی



:: برچسب‌ها: دانلود بازی farcry 4 , دانلود بازی farcry 4 برای کامپیوتر ,
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
شنبه 28 شهريور 1394 ساعت 13:18 | بازدید : 410 | نوشته ‌شده به دست ERFAN-OLYAEE | ( نظرات )

دانلود بازی Watch Dogs برای PC 

Watch Dogs PC -RELOADED

Watch Dogs DLC Unlocker-RELOADED Added

Watch Dogs Update v1.04.497-RELOADED Added

Watch Dogs Bad Blood DLC-RELOADED Added

| نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۰ گیگابایت به پست اضافه شد |

کامپکت گیم 

Watch Dogs PC دانلود بازی Watch Dogs برای PC

Watch Dogs بر مبنای ایده های جدید بنیان گذاری شده است و المان های موجود در بازی کاملا جدیدی می باشند و نمونه ی آن ها تا کنون در هیچ بازی رایانه ای مطرح دیگری دیده نشده است. مهم ترین و البته جدید ترین ایده ای که در بازی وجود دارد قابلیت هک کردن است، چیزی که در اولین نمایش بازی به خوبی به تصویر کشیده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلی گیم پلی و حتی داستان بازی مطرح کند. شخصیت اصلی بازی یک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce می باشد که قرار است از قدرت اصلی خود یعنی هک کردن در جهت انتقام گرفتن استفاده کند. Watch Dogs یک عنوان Open World است که شما را به یکی از بزرگ ترین شهر های آمریکای شمالی یعنی شیکاگو می برد، جایی که همه چیز توسط سیستم های نظارتی فاسد کنترل می شود و این جا است که باید یک قهرمان خیزش کند و شهر را از خفقان نجات دهد اما Aiden قهرمانی نیست که شما انتظار آن را خواهید داشت. یوبی سافت اعلام کرده است که نوشتن داستان Watch Dogs از حدود ۲ سال قبل از شروع مراحل ساخت بازی یعنی سال ۲۰۰۸ آغاز شد و تیم نویسندگی داستان بازی با تحقیق و پژوهش بسیار توانستند تا به موضوعی برسند که به توان آن را برای چنین بازی بزرگی گسترش داد. تیم سازنده داستان بازی را بر مبنای یک چیز ساده پایه ریزی کرده است و آن وجود سیستم های نظارتی در جامعه است. چیزی که امروزه در اکثر مناطق جهان وجود دارد و حتی در انگلستان پوستر هایی بر روی دیوار ها وجود دارد که روی آن ها اعلام شده دولت مراقب شما است. چنین مبحثی که در آن تقریبا تمام فعالیت های انسان ها زیر نظر سیستم های نظارتی است، باعث می شود تا در برخی از مواقع عده ای از مردم از این وضعیت ناراضی شوند و دست به طغیان بزنند. داستان Watch Dogs نیز دقیقا بر روی همین مسئله تاکید دارد، وجود پیش از حد سیستم های نظارتی باعث می شود که یک هکر قدرتمند دست به طغیان بزند و به کمک قدرت هک کردن خود، یک تنه با این سیستم مبارزه کند.


همانطور که گفته شد بازی در شهر شیکاگو جریان دارد، شهری که در سایر عناوین صنعت بازی سازی زیاد مورد استفاده قرار نگرفته است و همین مسئله سبب شده است تا این سوال میان مخاطبان پیش بیاید که چرا برای این عنوان شیکاگو انتخاب شده است در حالی که شهر های بزرگ تر و البته جذاب تری چون نیویورک می توانست لوکیشن اصلی بازی باشد. کارگردان این عنوان یعنی آقای Jonathan Morin علت اصلی انتخاب شیکاگو را تناقضات آشکار آن اعلام کرده است. شیکاگو در واقع شهری است که در ظاهر بسیار مدرن و شیک به نظر می رسد و از تجهیزات بسیار پیشرفته ای استفاده می کند ولی در باطن این شهر همین تجهیزات پیشرفته باعث افزایش سطح جرم و فساد شده اند و این تناقض، شیکاگو را برای اینکه داستان بازی در آن جریان داشته باشد مناسب کرده است، امری که در سری پر طرفدار GTA نیز کاملا رعایت شده است و همیشه مکان هایی که بازی در آن جریان داشته است دارای همین تضاد ها بوده اند. همچنین یوبی سافت دلیل دیگر انتخاب شیکاگو به عنوان شهر اصلی بازی را نیز وجود تعداد زیادی سیستم های نظارتی در واقعیت در این شهر اعلام کرده است که باور پذیر شدن داستان بازی را میسر می سازد. وسعت شهر شیکاگو در واقعیت حدود ۶۰۶ کیلومتر مربع می باشد که اگر یوبی سافت بخواهد دقیقا این وسعت را در بازی پردازش کند در واقع یک کار غیر ممکن را ارایه داده است هر چند هنوز نقشه ی این بازی مشخص نشده است ولی با توجه به اینکه این عنوان یک Open World است قطعا سعی بر این بوده است که بیشترین وسعت ممکن در بازی وجود داشته باشد. چندی پیش هم نقشه ی اصلی بازی به صورت ناقص منتشر شد که بر اساس آن می توان حدس زد که یوبی سافت کل شهر شیکاگو را درWatch Dogs پوشش داده است.


 هک، سلاحی کارآمد

Watch Dogs را می توان در واقع نمونه ی مدرن سری Assassins Creed دانست به این علت که سبک این دو بازی کاملا مشابه یکدیگر می باشد زیرا هر دوی این عناوین در سبک اکشن سوم شخص و مخفی کاری می باشند با این تفاوت که Watch Dogs سعی دارد یک جهان بزرگ تر را به تصویر بکشد. شباهت این دو بازی هنگامی واضح تر می شود که چندی پیش تصویر لوگوی بر عکس شده ی سری Assassins Creed در یکی از تصاویر بازی مشخص شد. Aiden برای مقابله شرکت های نظارتی از سیستم خود آن ها بهره می گیرد، در واقع Aiden از همان سیستم نظارتی یا ctOS برای مقابله با دشمنان استفاده می کند. Aiden می تواند با هک کردن دوربین های مدار بسته موقعیت منطقه ای را که زیر نظر دوربین ها می باشد را مشاهده کند و حتی افرادی را که در محدوده ی دوربین وجود دارند شناسایی کند. او همچنین قادر است با هک کردن یک دوربین و از طریق همان دوربین هک شده، دوربین دیگری را که در محدوده ی آن می باشد هک کند که این امر در یکی از تریلر های بازی قابل مشاهده بود. در سیستم ctOS یک بانک اطلاعاتی از اشخاص موجود در شهر وجود دارد و Aiden با هک کردن این سیستم پیچیده به این بانک اطلاعاتی دست یافته است. او قادر است با هک کردن تلفن های همراه این اشخاص اطلاعات مربوط به آن ها را استخراج کند در چنین مواقعی است که ممکن است وی در این جست و جو به یک فرد مجرم برسد که در این حالت می تواند وی را به شیوه ی خود مجازات کند. بیش از ۳۰۰۰ کیت شخصیتی در بازی وجود دارد و یوبی سافت اظهار داشته که بعید است شما با یک NPC دو بار برخورد کنید و در صحنه حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ NPC متفاوت وجود خواهد داشت.همچنین Aiden قادر است با استفاده از اینترنت Wi Fi تلفن همراه خود و هک کردن وب کم های منزل مردم عادی به درون زندگی شخصی آن ها نیز سرک بکشد که در واقع سازندگان به این امر می خواهند نشان دهند که در دنیای امروز و با وجود چنین تکنولوژی هایی حریم شخصی به معنای واقعی وجود نخواهد داشت و مردم پیوسته تحت نظر هستند. در بازی ایستگاه های رادیویی زیادی نیز وجود دارد که می توانید آن را هک کنید و در جهت مقاصد خود از آن ها استفاده کنید. با استفاده از برنامه ای به نام song sneak app که در تلفن همراه Aiden وجود دارد می توانید از طریق ایستگاه های رادیویی مکالمات مردم را شنود کنید. همچنین تلفن همراه آیدن دارای برنامه پخش موزیک نیز می باشد و شما می توانید با هک کردن تلفن همراه دیگران موزیک های بیشتری را جمع آوری کنید.


گردش در شیکاگو

با توجه به اینکه عنوان Watch Dogs بر روی کنسول های نسل بعد در حال ساخت است مسلما از گرافیک مناسبی برخوردار است. یوبی سافت برای ساخت این عنوان دست به ساخت موتور جدید و قدرتمندی به نام Disrupt زده است تا به وسیله ی آن بتواند یک گرافیک قابل قبول را ارایه دهد. همانطور که در تریلر های بازی به وضوح قابل مشاهده است بازی از جزئیات فوق العاده ای برخوردار است و طراحی محیط های بازی بسیار عالی انجام شده است. یوبی سافت که در طراحی محیط های واقعی پیش از این امتحان خود را در سری Assassins Creed پس داده است حال اینبار دست به کار بزرگی زده است و باید شهر شیکاگو را بازسازی کند که تا کنون و طبق نمایش های بازی عالی عمل کرده است. نورپردازی بازی با توجه به اینکه بازی هم در شب و هم در روز جریان دارد با اینکه مستلزم دقت فراوان بوده است سازندگان به خوبی آن را انجام داده اند و در این بین از سایه زنی های زیبای بازی نیز نمی توان چشم پوشی کرد.


 قدرت ارتباطات

عنوانWatch Dogs دقیقا همان چیزی است که در این زمان به آن نیاز بود، یکIP جدید همراه با کوله باری از ایده های جدید به همراه گرافیک مثال زدنی و گیم پلی فوق العاده هیجان انگیز همراه با داستانی برگرفته از واقعیت های جامعه ی آمریکا و تضاد های موجود در آن که هر فردی را مجاب به تجربه خود کند. هر چند از همین الان می توان اطمینان داشت کهWatch Dogs نیز دارای دنباله های پیاپی همانند سری Assassins Creed خواهد بود ولی نمی توان از تلاشی که سازندگان برای ساخت چنین عنوان درجه یکی چشم پوشی کرد و آن را نادیده گرفت زیرا پس از مدت ها در سبک Open World شاهد یک رقیب شایسته برای سری GTA خواهیم بود.


حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows Vista (SP2), 7 (SP1) or Win 8 – ONLY 64 Bit

CPU : Intel Core 2 Quad Q8400 @ 2.66Ghz or AMD Phenom II X4 940 @ 3.0Ghz

RAM : 6 GB RAM

Graphics: Nvidia Geforce GTX 460 or AMD Radeon HD 5770

DirectX: Version 11

Hard Drive: 25 GB available space


سیستم پیشنهادی بازی :

OS : Windows Vista (SP2), 7 (SP1) or Win 8 – ONLY 64 Bit

CPU : Eight core – Intel Core i7-3770 @3.5 GHz or AMD FX-8350 X8 @ 4 GHz

RAM : 8 GB RAM

Graphics: Nvidia Geforce GTX 560 ti or AMD Radeon HD 7850

DirectX: Version 11

Hard Drive: 25 GB available space


تصاویری از محیط بازی:

Watch Dogs screenshots 01 small دانلود بازی Watch Dogs برای PC Watch Dogs screenshots 02 small دانلود بازی Watch Dogs برای PC

Watch Dogs screenshots 03 small دانلود بازی Watch Dogs برای PC Watch Dogs screenshots 04 small دانلود بازی Watch Dogs برای PC

Watch Dogs screenshots 05 small دانلود بازی Watch Dogs برای PC Watch Dogs screenshots 06 small دانلود بازی Watch Dogs برای PC

source دانلود بازی Watch Dogs برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.


caution دانلود بازی Watch Dogs برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل هایفشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینهRepair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


download دانلود بازی Watch Dogs برای PC دانلود DVD1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Direct Link

download دانلود بازی Watch Dogs برای PC دانلود DVD2 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Direct Link

download دانلود بازی Watch Dogs برای PC دانلود DVD3 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Direct Link

 

 

download دانلود بازی Watch Dogs برای PC دانلود کرک RELOADED بازی به صورت جداگانه

download دانلود بازی Watch Dogs برای PC دانلود آپدیت Hotfix بازی به صورت جداگانه

download دانلود بازی Watch Dogs برای PC دانلود Watch Dogs DLC Unlocker جهت بازشدن DLCهای بازی

download دانلود بازی Watch Dogs برای PCدانلود آپدیت Watch Dogs Update v1.03.471-RELOADED   | لیست تغییرات آپدیت

download دانلود بازی Watch Dogs برای PCدانلود آپدیت Watch Dogs Update v1.03.483-RELOADED

download دانلود بازی Watch Dogs برای PC دانلود آپدیت Watch Dogs Update v1.04.497-RELOADED


نسخه فشرده ۱۰ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه ی بلک باکس بازی منتشر شد . در این نسخه تمام زبان های بازی به جزء انگلیسی حذف شده اند . همچنین ویدئوهای بازی از PS3 می باشد . سایر بخش های بازی همانند صدا و تکسچرها به صورت اورجینال می باشند . این نسخه شامل DLC نیز می شود .

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. هم چنین برای اجرای فایل نصب (Setup) بازی، شما باید حتما پیش نیاز .Net Framework 4.5 به بالا را بر روی سیستم خود نصب داشته باشید. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.


download دانلود بازی Watch Dogs برای PC دانلود نسخه BlackBox به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :    Direct Link

دانلود پارت ۲ :    Direct Link

دانلود پارت ۳ :    Direct Link

دانلود پارت ۴ :    Direct Link

دانلود پارت ۵ :    Direct Link

دانلود پارت ۶ :    Direct Link

دانلود پارت ۷ :    Direct Link

دانلود پارت ۸ :    Direct Link

دانلود پارت ۹ :    Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :  Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :  Direct Link


download دانلود بازی Watch Dogs برای PCدانلود مجموعه DLCهای بازی با نام Bad Blood :

دانلود پارت ۱ :    Direct Link

دانلود پارت ۲ :    Direct Link

دانلود پارت ۳ :    Direct Link

دانلود پارت ۴ :    Direct Link

.

.

.

.

منبع : www.compactgame.ir

با اجازه کپی برداری شده

 

سیستم وبلاگدهی

-

سیستم وبلاگدهی



:: برچسب‌ها: دانلود بازی watch dogs , بازی watch dogs ,
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
جمعه 27 شهريور 1394 ساعت 16:55 | بازدید : 464 | نوشته ‌شده به دست ERFAN-OLYAEE | ( نظرات )

بازي ها و برنامه هاي جديد

 

 

برای دانلود اینجا کلیک کنیدخندهخندهخنده

زمان سه دقیقهچشمک

حجم 19.74 مگابایتزبان درازی

لینک دانلود از آپاراتآرام

سیستم وبلاگدهی

-

سیستم وبلاگدهی



:: برچسب‌ها: دانلود تریلر بازی mortal kombat x , تریلر بازی mortal kombat x ,
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
جمعه 27 شهريور 1394 ساعت 12:49 | بازدید : 722 | نوشته ‌شده به دست ERFAN-OLYAEE | ( نظرات )

بازي ها و برنامه هاي جديد

 

 

همانطور که در جریان می باشید حدودا نزدیک به یک ماه پیش بازی موفق Far Cry 4  توسط شرکت یوبی سافت روانه ی بازار و با اقبال بازیبازان نیز مواجه شد. اما اینطور که پیداست تیم سازنده (شرکت یوبی سافت) تصمیم بر ساخت و توسعه نسخه جدید FAR CRY با نام FAR CRY 5 دارد.

 بر اساس اطلاعات بدست آمده شرکت یوبی سافت درحال کار بر روی نسخه ی بعدی سری FAR CRY می باشد زیرا نظر سنجی مرتبطی نیز به تازگی از کاربران Uplay صورت گرفته و قرار شده است ۲۰ دقیقه از این وقت به نسخه ی بعدی Far Cry اختصاص یابد.  همچنین این امر بدیهی است که سازندگان برای ساخت بازی بعدی خود (بازی تیر اندازی) می بایست از نظر هواداران نیز استفاده کنند که همین موضوع به خودی خود منجر به بر آورده شدن انتظارات بسیاری از بازیبازان از FAR CRY 5 می شود. اما بازیبازان چگونه می توانند به ساخت نسخه ی بعدی FAR CRY کمک کنند؟ نخستین سوال در باره ی نسخه ی بعدی FC که مد نظر کارکنان یوبی سافت می باشد محیط رقم خودن FAR CRY 5 است که در آن نظر بازیبازان درباره محیط هایی همچون یک جنگل در پرو، جزیره  ای در سبک پارک ژوراسیک با وجود موجوداتی همچون زامبی و خون آشام ها در این جزیره پرسیده شده است. همچنین سازندگان می خواهند بدانند چه ویژگی های تازه باید به FAR CRY 5 راه یابد تا بخش داستانی آن را مناسب تر کند.

1418901059.2729

در پایان می بایست گفت تنها موضوعی که از این نظر سنجی می توان دریافت کرد این است که بازی FAR CRY 5 در حال ساخت است و احتمالا به زودی شاهد انتشار اولین اطلاعات رسمی از آن خواهیم بود.

.

.

تریلر آن تا حدود یک ماه دیگر منتشر میشود و پس از منتشر شدن آن در سایت ما گزاشته میشود

سیستم وبلاگدهی

-

سیستم وبلاگدهی



:: برچسب‌ها: تریلر بازی farcry 5 , دانلود تریلر بازی farcry 5 ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
پنج شنبه 26 شهريور 1394 ساعت 18:6 | بازدید : 2066 | نوشته ‌شده به دست ERFAN-OLYAEE | ( نظرات )

 

iron-man-pc

دانلود بازی Iron Man برای کامپیوتر

دانلود مرد آهنی برای PC

| نسخه کم حجم |

Iron Man نام یکی از کمیکبوکها معروف و فیلمهای محبوب هالیوودی است که در سال ۲۰۱۲ عنوانی از آن که ار روی فیلم مرد آهنی ساخته شده است توسط کمپانی قدرتمند SEGA پا به عرصه دنیای بازیهای رایانه ای گذاشت و توانست توجه علاقمندان به مرد آهنی را به خود جلب کند . Iron Man در ژانر اکشن سوم شخص جای میگیرد . شما در نقش فردی قرار میدهد که دارای پوششی قدرتمند و آهنی است که قابلیتهای بسیاری را درون خود جای داده است که وسیله بسیار مناسبی برای درگیری با دشمنان و تبهکاران است . بازی مرد آهنی داستان فیلم را دنبال میکند و موسیقی به کار رفته درون هم با فیلم یکسان است . لوکیشنها و ماموریتهای مختلف با حال و هوای فیلم مرد آهنی همخوانی دارند و شما میتوانید با در نقش مرد آهنی شلیک کنید, به هوا پرواز کنید و به تعقیب و گریز دشمنان بپردازید . از دیگر ویژگیهای Iron Man میتوان به گرافیک خوب آن نسبت به حجم کم اشاره کرد . اگر از علاقمندان به سبک اکشن سوم شخص و سری فیلمهای مرد آهنی هستید فرصت دانلود بازی Iron Man را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

تصاویری از محیط Iron Man :

 

iron-man-pc-1 iron-man-pc-2 iron-man-pc-3 iron-man-pc-4

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 2000/XP/Vista
Processor: Intel Pentium 4 @ 2.8 GHz / AMD Athlon 64 3000+
Memory: 1 Gb
Hard Drive: 6 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 6800 / ATI Radeon X1600
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 2000/XP/Vista
Processor: Intel Pentium 4 @ 2.8 GHz / AMD Athlon 64 3000+
Memory: 1 Gb
Hard Drive: 6 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 6800 / ATI Radeon X1600
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

سیستم وبلاگدهی

-

سیستم وبلاگدهی



:: برچسب‌ها: بازی iron man برای کامپیوتر , دانلود بازی iron man برای کامپیوتر ,
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
دو شنبه 23 شهريور 1394 ساعت 23:3 | بازدید : 835 | نوشته ‌شده به دست ERFAN-OLYAEE | ( نظرات )

Grand Theft Auto V | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Grand Theft Auto V برای PC

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا : 2015/05/08
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: 61.6 GB

معرفی بازی :

سری بازی Grand Theft Auto همیشه داستان جذاب و گیرایی داشته است که در کنار گرافیک خیره کننده دنیا و صنعت گیم را در زمینه OPEN-WORLD دگرگون کرده است. این بار در بازی GTA V شما با 3 شخصیت روبرو میشود که هر کدام داستانی جدا گانه را دنبال میکنند. Rockstar پیش از این با GTAIV توانست استانداردهای موجود را در میان بازی های Open-World جابجا کند و بعد از آن موفق ترین بازی Western را با نام Red Dead Redemption شکل دهد. سپس با Max Payne 3 بازگشتی درخور و شکوهمند برای یک قهرمان محبوب و بازنشسته ترتیب داد و این ها چیزی نیست که بشود به راحتی از کنارشان گذشت. اگر سیر صعودی بازی های Rockstar از GTAIV تا GTAV را ملاک قرار دهیم، همین بس که با بزرگترین پروژه تاریخ این شرکت تا این لحظه مواجه هستیم. یکی از نکات مثبت نسخه های متفاوت این سری، متغیر بودن شخصیت های قابل بازی آن ها بوده که Rockstar به خوبی توانسته شخصیت های متفاوت و متعددی برای این مجموعه خلق کند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

 

GTA V با هدف قرار دادن فرهنگ و ناهنجاری جوامع غربی، وقایع داستانی بازی را به Los Santos و خیابان های بی رحمش کشیده است. البته این شهر با آن نمونه ای که پیش از این در GTA: San Andreas دیده شده، تفاوت بسیاری دارد. Los Santos بسیار گسترده تر است و با جزئیات باورنکردنی ای همراه است که در بر گیرنده بزرگترین دنیای موجود در این سری بازی ها است. ماجراهای بازی حول محور ۳ شخصیت اصلی با نام های مایکل (Michael)، ترور (Trevor) و فرانکلین (Franklin) است که هر کدام دارای ویژگی های شخصیتی متفاوتی هستند و دنیای بازی بصورت متفاوتی از دیدگاه این ۳ نفر از ۳ طبقه مختلف جامعه روایت خواهد شد. هر ۳ شخصیت با یکدیگر در ارتباط و بصورت مشترک یا انفرادی داستان بازی را پیش می برند که این امر در طول تاریخ این سری بی سابقه بوده است. همانند گذشته، اهداف و مأموریت های اصلی و فرعی در داستان وجود دارند که در بخش اصلی، هر ۳ شخصیت به طریق مختلف حضور خواهند داشت و هر کدام نقشی را ایفا خواهند کرد. نکته مثبتی که بسیار خوشایند به نظر می رسد، امکان جابجایی در میان هر ۳ شخصیت در هر بازه زمانی در وقایع خواهد بود که این اجازه را می دهد تا بازیکن هر بخش از داستان را از دید یک شخصیت دنبال کند و این امر یک استثناء در میان عناوین این چنینی محسوب می شود. اولین و اصلی ترین شخصیت بازی، مایکل ۴۰ ساله است که تجربه بسیاری دارد و به نوعی مغز متفکر گروه در طول مأموریت ها خواهد بود. او صاحب خانواده ای است که دوران بحرانی خود را پشت سر می گذارد و گویی حتی در زندگی مشترکش هم به بن بست برخورد کرده است. سازندگان تمرکز بسیاری روی شخصیت او داشته اند که به نظر می رسد قرار است تداعی کننده شخصیت های برتر نسخه های قبلی باشد. دومین شخصیت بازی، ترور است که به عنوان دست راست مایکل در گروه، ایفای نقش می کند. او دچار اختلالات روحی و روانی شده و این مورد بر زندگی روزمره وی تأثیرات بسیاری گذاشته است. به نظر می رسد که عواقب این اختلالات در داستان نقش مهمی داشته باشد. سومین و آخرین شخصیت بازی، فرانکلین است که به عنوان یکی از مزدوران و عوامل دلالی اتومبیل در ایالات متحده از آن یاد می شود. هر ۳ شخصیت دارای سرگذشت و داستانی متفاوت در دنیای بازی هستند که در تبدیل شدن آن ها به بزرگترین تبهکاران شهر بی تأثیر نبوده است. همانطور که گفته شد، هر ۳ شخصیت در مأموریت های اصلی بازی حضور خواهند داشت و عهده دار نقشی خواهند بود. به عنوان مثال، اگر در جریان بازی، توسط گشت های پلیس تحت تعقیب قرار بگیرید، می توانید در نقش راننده، پلیس ها را گمراه کنید یا اینکه با استفاده از منوی Switch Characters جابجا شده و در نقش شخص دوم از یک مکان ناشناس با اسلحه دوربرد اتومبیل های پلیس را از دور خارج کنید یا اینکه به وسیله نفر سوم، از آسمان با بهره گیری از یک هلیکوپتر مانع پیشروی پلیس ها شده و شخص مورد تعقیب را فراری دهید. از این قبیل همکاری ها در جریان بازی به وفور اتفاق خواهد افتاد و در واقع هسته گیم پلی GTAV را همکاری گروهی در پیشبرد اهداف تشکیل می دهد. محیط های بازی مقیاسی بزرگتر از آخرین بازی های Open-World این کمپانی دارد که حتی تصور آن هم عالی به نظر می رسد. محیط ها با جزئیات بسیار زیاد طراحی شده و اعمال NPC های بیشمار که گفته می شود تعداد آن ها از ۱۰۰ نفر در هر صحنه تجاوز می کند، کاملاً عادی و طبیعی خواهد بود. زندگی حتی در میان آب دریاها و کف اقیانوس ها هم جاری است و علاوه بر انسان ها حیوانات نیز در دنیای بازی وجود خواهند داشت. تنوع و تعداد وسایل تقلیه موجود در GTAV که همیشه از علل محبوبیت این سری بوده، سرسام آور است که حتی برای طراحی دوچرخه ها هم از مدل های بسیاری استفاده شده است. همچنین سیستم کنترل وسایل نقلیه هم دستخوش تغییرات مثبتی شده و در بالاترین سطح در سری خود قرار می گیرد. چنانکه به نظر می رسد GTAV حتی عناوین مسابقه ای سال را نیز به مبارزه طلبیده است. همچون گذشته سیستم مبارزات تن به تن و با استفاده از سلاح سرد و گرم در بازی وجود دارد که اصلاحاتی در این بخش نیز اعمال شده و نسبت به گذشته در سطح بهتری قرار دارد. به طور کلی، باید اعتراف کرد که بهبودهای حاصل شده بسیار عالی و تحسین برانگیز بوده و قطعاً دوباره رضایت طرفداران بازی را به دنبال خواهد داشت.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Grand Theft Auto V برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Grand Theft Auto V برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Grand Theft Auto V برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Grand Theft Auto V برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Grand Theft Auto V برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Grand Theft Auto V برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Grand Theft Auto V برای PC | تاپ 2 دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1, Windows Vista 64 Bit Service Pack 2* NVIDIA video card recommended if running Vista OS
Processor : Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) / AMD Phenom 9850 Quad-Core Processor (4 CPUs) @ 2.5GHz
Memory : 4 GB RAM
(Graphics : NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB (DX 10, 10.1, 11
Hard Drive : 65 GB available space
Sound Card : 100% DirectX 10 compatible

سیستم پیشنهادی :

OS : Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1
(Processor : Intel Core i5 3470 @ 3.2GHz (4 CPUs) / AMD X8 FX-8350 @ 4GHz (8 CPUs
Memory : 8 GB RAM
Graphics : NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD 7870 2GB
Hard Drive : 65 GB available space
Sound Card : 100% DirectX 10 compatible

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت 1 : Direct Link

downloadدانلود پارت 2 : Direct Link

downloadدانلود پارت 3 : Direct Link

downloadدانلود پارت 4 : Direct Link

downloadدانلود پارت 5 : Direct Link

downloadدانلود پارت 6 : Direct Link

downloadدانلود پارت 7 : Direct Link

downloadدانلود پارت 8 : Direct Link

downloadدانلود پارت 9 : Direct Link

downloadدانلود پارت 10:Direct Link

downloadدانلود پارت 11:Direct Link

downloadدانلود پارت 12:Direct Link

downloadدانلود پارت 13:Direct Link

downloadدانلود پارت 14:Direct Link

downloadدانلود پارت 15:Direct Link

downloadدانلود پارت 16:Direct Link

downloadدانلود پارت 17:Direct Link

downloadدانلود پارت 18:Direct Link

downloadدانلود پارت 19:Direct Link

downloadدانلود پارت 20:Direct Link

downloadدانلود پارت 21:Direct Link

downloadدانلود پارت 22:Direct Link

downloadدانلود پارت 23:Direct Link

downloadدانلود پارت 24:Direct Link

downloadدانلود پارت 25:Direct Link

downloadدانلود پارت 26:Direct Link

downloadدانلود پارت 27:Direct Link

downloadدانلود پارت 28:Direct Link

downloadدانلود پارت 29:Direct Link

downloadدانلود پارت 30:Direct Link

downloadدانلود پارت 31:Direct Link

downloadدانلود پارت 32:Direct Link

downloadدانلود پارت 33:Direct Link

downloadدانلود پارت 34:Direct Link

downloadدانلود پارت 35:Direct Link

downloadدانلود پارت 36:Direct Link

downloadدانلود پارت 37:Direct Link

downloadدانلود پارت 38:Direct Link

downloadدانلود پارت 39:Direct Link

downloadدانلود پارت 40:Direct Link

downloadدانلود پارت 41:Direct Link

downloadدانلود پارت 42:Direct Link

downloadدانلود پارت 43:Direct Link

downloadدانلود پارت 44:Direct Link

downloadدانلود پارت 45:Direct Link

downloadدانلود پارت 46:Direct Link

downloadدانلود پارت 47:Direct Link

downloadدانلود پارت 48:Direct Link

downloadدانلود پارت 49:Direct Link

downloadدانلود پارت 50:Direct Link

downloadدانلود پارت 51:Direct Link

downloadدانلود پارت 52:Direct Link

downloadدانلود پارت 53:Direct Link

downloadدانلود پارت 54:Direct Link

downloadدانلود پارت 55:Direct Link

downloadدانلود پارت 56:Direct Link

downloadدانلود پارت 57:Direct Link

downloadدانلود پارت 58:Direct Link

downloadدانلود پارت 59:Direct Link

downloadدانلود پارت 60:Direct Link

downloadدانلود پارت 61:Direct Link

downloadدانلود پارت 62:Direct Link

Crack Reloaded

downloadدانلود از لینک مستقیم:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Rockstar North

خرید این بازی در قالب 16 دی وی دی

buy

ابتدا ثبت نام کنید تا سوابق خرید برای تخفیف ثبت باشند

 

رمز فقط این فایل : www.top2download.com

سیستم وبلاگدهی

-

سیستم وبلاگدهی



:: برچسب‌ها: دانلود بازی Gta v برای کامپیوتر ,
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
دو شنبه 23 شهريور 1394 ساعت 1:36 | بازدید : 1437 | نوشته ‌شده به دست ERFAN-OLYAEE | ( نظرات )

 Dying Light | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dying Light برای PC

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت iso |

| The Bozak Horde Addon به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار دیتا : 2015/01/27
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: 12.2 GB

معرفی بازی :

یکی از عناوین زیبا و مورد انتظار نسل هشتم بازی های رایانه ای بازی Dying Light می باشد که تا کنون توانسته است برای خود طرفداران زیادی را به دست آورد. داستان بازی Dying Light حول شخصیت کایل کرین روی می‌دهد که برای انجام ماموریتی به شهر Harran فرستاده می‌شود. شهری که با ورود ویروسی ناشناخته مملو است از زامبی‌های گوناگون و در قرنطینه کامل هیچ کانال ارتباطی با دنیای بیرون ندارد. پس از فرود مخاطره آمیز در خیابان‌های شهر و حمله زامبی‌ها، کایل بوسیله محدود بازماندگان خوش‌نیت شهر نجات یافته و به آن گروه می‌پیوندد و درصدد جبران کمک آنان برمی‌آید. مجموعه‌ای از اتفاقات که بر شخصیت کایل تاثیر گذاشته و او را به انسان جدیدی بدل می‌کند و اینگونه است که ما در قالب شخصیت کایل با دید اول شخص و توانایی‌های خارق‌العاده پارکور و بالا و پایین پریدن از دیوارها و سقف‌های ساختمان‌های گوناگون به ورطه اکشن آدرنالیته بازی وارد می‌شویم.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

 

عنوان Dying Light را از هر سو بنگریم هیچ شباهتی به Dead Island ندارد. در این عنوان همه‌چیز جدی و بالغ‌پسندتر از عنوان Dead Island شده است. شاید بهتر باشد گفته شود Dying Light سبکی نظیر Mirror’s Edge در دنیایی Dead Island گونه دارد. بازی‌کننده‌ها به صورت اول شخص به بازی خواهند پرداخت. شخصیت اصلی بازی از توانایی‌هایی که در پارکور دارد در مقابل زامبی‌ها و سایر دشمنان استفاده می‌کند. به همین دلیل برچسب Free Running را هم باید به جلد این عنوان اضافه کرد. زامبی‌ها تنها دشمنان شما در بازی نخواهند بود. ارتشی‌های جنگ دیده، خلافکاران حرفه‌ای و حتی انسان‌های معمولی نیز در کنار این‌که خواهان بقا می‌باشند، به دنبال سلطنت در دنیای ویران Dying Light هستند. نباید فراموش کرد همواره انسان‌های سلطنت‌طلب می‌توانند خون‌خوارتر از دسته‌ی بزرگ زامبی‌ها عمل کنند، پس تا آن‌جا که راه دارد باید از این نوع انسان‌ها دوری کرد. دنیایی که بازی‌کننده‌ها در آن حضور پیدا خواهند کرد فراتر از دنیای Open-World می‌باشد. نقطه به نقطه‌ی شهر را می‌توان زیرورو کرد. پاداش گردش در شهر، ماموریت‌های جانبی است. ماموریت‌هایی نظیر نجات انسان‌های بی‌گناه و کسب امتیازات لازمه برای ارتقای توانایی‌های شخصیت اصلی داستان. انسان‌های نجات یافته هم در ادامه‌ی روند داستانی نقش خواهند داشت و آزادی آن‌ها بی‌ثمر نمی‌ماند. بیشتر سلاح هایی که در بازی دارید سلاح سرد هستند و همین مسئله باعث بالا رفتن هیجان در بازی می شود. اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود بلکه شما می توانید با جمع کردن وسایل مختلف اسلحه های دلخواه خود را بسازید و از آن ها استفاده کنید. هر چند کم اما در بعضی موارد نیز می توانید سلاح های گرم پیدا کنید و از آن ها بر علیه دشمنانتان استفاده نمایید. در بازی شاهد سیستم داینامیک روز و شب هستیم. اما این تغییرات شب و روز در بازی تنها جنبه نمایشی ندارند. در روز های بازی باید به دنبال غذا و وسایل مورد نیاز برای کمپ خود بگردید و اطراف منطقه ی کمپ را تله های مختلف بکارید و اشخاص مختلف را نجات دهید. اما وقتی شب می شود، زامبی ها تبدیل به دشمنان وحشتناک تر و خطرناک تری می شوند! در شب آلوده شده ها (دشمنان بازی) حس قوی تر و وحشی تری پیدا می کند و صدمه ی بیشتری به شما وارد می کنند! برای همین است که در روز باید تله های خود را بسازید که در صورتی که شب بیرون از کمپ ماندید شانس خود را برای زنده ماندن بیشتر کنید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Dying Light برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dying Light برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dying Light برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dying Light برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dying Light برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dying Light برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dying Light برای PC | تاپ 2 دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows® 7 64-bit / Windows® 8 64-bit / Windows® 8.1 64-bit
Processor : Intel® Core™ i5-2500 @3.3 GHz / AMD FX-8320 @3.5 GHz
Memory : 4 GB RAM DDR3
Hard Drive : 40 GB free space
(Graphics : NVIDIA® GeForce® GTX 560 / AMD Radeon™ HD 6870 (1GB VRAM
DirectX® : Version 11
Sound : DirectX® compatible
Additional Notes : Laptop versions of graphics cards may work but are NOT officially supported

سیستم پیشنهادی :

OS : Windows® 7 64-bit / Windows® 8 64-bit / Windows® 8.1 64-bit
Processor : Intel® Core™ i5-4670K @3.4 GHz / AMD FX-8350 @4.0 GHz
Memory : 8 GB RAM DDR3
Hard Drive : 40 GB free space
(Graphics : NVIDIA® GeForce® GTX 780 / AMD Radeon™ R9 290 (2GB VRAM
DirectX® : Version 11
Sound : DirectX® compatible
Additional Notes : Laptop versions of graphics cards may work but are NOT officially supported

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت 1 : Direct Link

downloadدانلود پارت 2 : Direct Link

downloadدانلود پارت 3 : Direct Link

downloadدانلود پارت 4 : Direct Link

downloadدانلود پارت 5 : Direct Link

downloadدانلود پارت 6 : Direct Link

downloadدانلود پارت 7 : Direct Link

downloadدانلود پارت 8 : Direct Link

downloadدانلود پارت 9 : Direct Link

downloadدانلود پارت 10:Direct Link

downloadدانلود پارت 11:Direct Link

downloadدانلود پارت 12:Direct Link

downloadدانلود پارت 13:Direct Link

====================

Crackfix

downloadدانلود ار لبنک مستقیم : Direct Link

====================

DLC Pack 1

downloadدانلود ار لبنک مستقیم : Direct Link

====================

Update v1.2.1 Incl DLC : ( برای توضیحات بیشتر کلیک کنید )

downloadدانلود ار لبنک مستقیم : Direct Link

====================

Update v1.4 : ( برای توضیحات بیشتر کلیک کنید )

downloadدانلود ار لبنک مستقیم : Direct Link

====================

Update v1.5 : ( برای توضیحات بیشتر کلیک کنید )

downloadدانلود پارت 1 : Direct Link

downloadدانلود پارت 2 : Direct Link

downloadدانلود پارت 3 : Direct Link

====================

Update v1.5.1 Incl DLC : ( برای توضیحات بیشتر کلیک کنید )

downloadدانلود پارت 1 : Direct Link

downloadدانلود پارت 2 : Direct Link

downloadدانلود پارت 3 : Direct Link

====================

The Bozak Horde Addon

downloadدانلود پارت 1 : Direct Link

downloadدانلود پارت 2 : Direct Link

downloadدانلود پارت 3 : Direct Link

downloadدانلود پارت 4 : Direct Link

downloadدانلود پارت 5 : Direct Link

====================

نسخه Black Box

downloadدانلود پارت 1 : Direct Link

downloadدانلود پارت 2 : Direct Link

downloadدانلود پارت 3 : Direct Link

downloadدانلود پارت 4 : Direct Link

downloadدانلود پارت 5 : Direct Link

downloadدانلود پارت 6 : Direct Link

downloadدانلود پارت 7 : Direct Link

downloadدانلود پارت 8 : Direct Link

downloadدانلود پارت 9 : Direct Link

downloadدانلود پارت 10:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

رمز فقط این فایل : www.top2download.com

house2سازنده: Techland

خرید این محصول در قالب 3 دی وی دی

buy

ابتدا ثبت نام کنید تا سوابق خرید برای تخفیف ثبت باشند

 

سیستم وبلاگدهی

-

سیستم وبلاگدهی



:: برچسب‌ها: دانلود بازی dying light , بازی dying light ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
دو شنبه 23 شهريور 1394 ساعت 1:13 | بازدید : 581 | نوشته ‌شده به دست ERFAN-OLYAEE | ( نظرات )

بازي ها و برنامه هاي جديد

 
 
تریلر پایین مطلب استبوسهبوسهبوسه

2623485795001_l

چند ماه پیش شرکت EA بازی Sims 4 را معرفی کرد و علاقه مندان بسیاری از بابت معرفی نسخه جدید این بازی خوشحال شدند به تازگی این شرکت یک تریلر بسیار جالب از این بازی منتشر کرده که در ادامه میتوانید دانلود و مشاهده کنید.

با مشاهده این تریلر خواهید دید که به صورت ساده میتوانید خانه خود را طراحی کرده یا کاراکتر مورد علاقه خود را درست کنید و غرق در دنیای Sims 4 شوید. بازی Sims 4 در سال 2014 به صورت انحصاری برای PC منتشر خواهد شد و شما میتوانید با تجربه ان طعم یک زندگی واقعی را بچشید.

پا در دهان

پا در دهان

متعجب

خنده

dl.png (32×32) دانلود تریلر The Sims 4 با کیفیت HD

dl.png (32×32) دانلود تریلر The Sims 4 با کیفیت SD

 

سیستم وبلاگدهی

-

سیستم وبلاگدهی



:: برچسب‌ها: تریلری جدید از بازی The Sims 4 , دانلودتریلری جدید از بازی The Sims 4 ,
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
یک شنبه 22 شهريور 1394 ساعت 17:18 | بازدید : 830 | نوشته ‌شده به دست ERFAN-OLYAEE | ( نظرات )

بازي ها و برنامه هاي جديد

 

 

تریلر پایین عکس ها استخنده

برای دانلود تریلر بازی evil within اینجا کلیک کنیدآرامآرامآرام

سیستم وبلاگدهی

-

سیستم وبلاگدهی



:: برچسب‌ها: دانلود تریلر بازی evil within , تریلر بازی ,
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
آخرین عناوین مطالب