متن دلخواه شما
4 آبان 1394 ساعت 14:18 | بازدید : 90 | نوشته ‌شده به دست ERFAN-OLYAEE | ( نظرات )
روز اول دیدمت ناگه دلم لبریز شد
چشم بارانی من از درد تو یکریز شد
ترم آخر بودم و مجذوب چشمانت شدم
نمره های ترم من با دیدنت ناچیز شد
می نشینم منتظر تا از مقابل رد شوی
رد شدی اما غمت بر قلب من واریز شد
با نگاه سرد تو قلبم کمی یخ می زند
ناگهان اهواز ما مانند آن تبریز شد
حال من بد می شود با بی محلی ها تو
از برای حال من عشقت ولی تجویز شد
رشته ام پالایش و اما خودم شاعر شدم

شاعرم اما دلم با عشق تو تجهیز شد


محمدصادق رزمی



سیستم وبلاگدهی

-

سیستم وبلاگدهی


|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب