دانلود انیمیشن Despicable Me 2 - من نفرت انگیز 2 دوبله فارسی
متن دلخواه شما
3 آبان 1394 ساعت 22:4 | بازدید : 87 | نوشته ‌شده به دست ERFAN-OLYAEE | ( نظرات )

دانلود انیمیشن کارتون من نفرت انگیز 2 / من شرور 2 - Despicable Me 2 دوبله فارسی با کیفیت HD TSRip 2013

Despicable Me 2 TSRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت TSRip 720p می باشد|

 Despicable me 2 dvd cover small دانلود دوبله فارسی انیمیشن من شرور 2   Despicable Me 2 2013

 

نام انیمیشن: Despicable Me 2 – من شرور ۲

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۹۸ دقیقه

حجم: ۶۵۵ مگابایت

کیفیت: TSRip 720p (کیفیت پرده ای)

IMDB

دوبله فارسی

خلاصه داستان: در قسمت دوم از انیمیشن « من نفرت انگیز » ، گرو ( با صدای استیو کارل ) که دیگر مانند گذشته خبیث نیست، تصمیم می گیرد گروهی بسازد و یک جنایتکار تازه که آرامش را از همه سلب کرده، ادب کند اما…

 

 

کاور انیمیشن (برای مشاهده ی سایز اصلی، بر روی عکس کلیک کنید):

Despicable me 2 dvd print small دانلود دوبله فارسی انیمیشن من شرور 2   Despicable Me 2 2013

 

تصاویری از کیفیت نسخه مربوطه (برای مشاهده ی سایز اصلی، روی عکس کلیک کنید):

Mane Sharoor 2 screenshots 01 دانلود دوبله فارسی انیمیشن من شرور 2   Despicable Me 2 2013 Mane Sharoor 2 screenshots 02 دانلود دوبله فارسی انیمیشن من شرور 2   Despicable Me 2 2013

Mane Sharoor 2 screenshots 03 دانلود دوبله فارسی انیمیشن من شرور 2   Despicable Me 2 2013

 

 download دانلود دوبله فارسی انیمیشن من شرور 2   Despicable Me 2 2013 دانلود :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

 

 



سیستم وبلاگدهی

-

سیستم وبلاگدهی


|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب