تشکر و گلایه
متن دلخواه شما
1 آبان 1394 ساعت 16:57 | بازدید : 86 | نوشته ‌شده به دست ERFAN-OLYAEE | ( نظرات )

با سلام

جا داره همینجا از طرف همه بچه های رباتیک از تمامی افرادی که در رسیدن ما به مسابقات رباتیک  تلاش کردند تشکر کنیم. اول آقای علی عبداللهی( برادرم )میومد سر کلاسها  و بعد از اون آقای نعیم آل احمدی .با پیگیری های این دو نفر گروه رباتیک بسیج دانشجوئی دانشگاه شهید چمران اهواز دوباره جون گرفت و موتورش بکار افتاد. بعد از اون جا داره از آقایان کاروانی و دستنیان مسئولان بسیج دانشکده مهندسی تشکر ویژه بکنم که با هماهنگی های این دو نفر خیلی از کارهای بچه ها بدون مشکل جلو می رفت و شاید اصلا هیچ کدوم از بچه های رباتیک با این افراد آشنائی نداشته باشن.

بله!کارها جلو میرفت و کلاسها بخوبی برگزار میشد. در اختیار داشتن یه کارگاه خوب، استفاده از سمعی و بصری ها ،مجوزهای مختلف با هماهنگی های این افراد انجام می شد.شاید از اینکه من الان دارم اسمشون رو در اینجا میبرم ناراحت بشن ولی خب باید گفته میشد.

در زمان اعزام به مسابقات "شرکت ملی حفاری ایران" به دلیل آمادگی کامل تیم شماره یک(تیم خودم) قبول کرد که ما رو به مسابقات اعزام کنه.پس در اینجا هم جا داره از  اعتمادی که جناب آقای دهقانی و جناب آقای دقایقی مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی حفاری ایران به ما کردند، تشکر کنم.با حمایت های آقایان دهقانی و دقایقی انگیزه تیم رباتیک بیشتر شد!چرا؟ چون ما به این فکر میکردیم که هنوز افرادی در این استان وجود دارند  که برای علم و در مرحله بعد دانشجویان احترام قائل شوند و موضوع جالب تر این بود که علاوه بر حمایت های مادی ،حمایت های معنوی هم میکردند که این باعث انگیزه بیشتر تیم ما میشد.

شاید برایتان این موضوع عجیب باشد که چرا از حمایت معنوی سخن گفتم.

متاسفانه با مراجعه به مسئولین دانشگاه برای همکاری با گروههای رباتیک بسیج دانشگاه با مشکل مواجه شدیم.از قول دادن ها و زیر قول زدن ها. از کم ارزش کردن تلاش بچه ها.متاسفانه در سالهای قبل دانشگاه شهید چمران با تیم هائی در مسابقات شرکت میکرد که با عملکرد بسیار ضعیف باعث نابودی اعتماد دانشگاه نسبت به تیم های علمی شده اند.که ما در این زمینه به دانشگاه حق می دهیم. اما پولهائی که در گذشته بدون بررسی داده می شد درست بود یا پول ندادن در عین حق بودن؟ سوالی که برای من در این مدت بوجود آمده این است... سالانه دانشگاه شهید چمران اهواز چند تیم دانشجوئی به مسابقات کشوری اعزام میکند؟

تصور من این بود که دانشجویان دانشکده علوم ریاضی که در مسابقات کشوری معمولا جزء سه تیم برتر کشوری هستند زیر نظر دانشگاه به مسابقات می روند ولی این تصور من هم اشتباه بود.

بودجه های پژوهشی این دانشگاه کجا مصرف می شود؟آیا این دانشگاه بودجه پژوهشی دارد؟ اصلا در این دانشگاه به پژوهش ها و پروژه های دانشجوئی ارزش گذاشته می شود؟

چرا دانشجویان سال بالائی و ارشدی ما باید به ما بگویند "اینجا تلاشت هدر میره ... اینا به فکر دانشجو جماعت نیستن".چرا دانشجویان باید به وزیر علوم نامه بنویسند؟آیا در دانشگاه کسی مسئولیت پذیر نیست یا ما زیاده خواهیم؟!

احتمالا ما زیاده خواهیم که انتظار داریم دانشگاهمان جز دانشگاههای برتر کشور باشد! آیا دانشجویان ما پتانسیل این کار را ندارند؟! به خدا که دارند! اما وقتی این همه حمایت بی دریغ را از خود میبینند حمایت زده میشوند ... همین دانشگاه است که پس فردا چهارصد هزار دانشجوی بیسواد وارد جامعه میکند!به قول یکی از دوستان"طرف مهندس نفته هنوز نفت به چشمش ندیده"

حالا ما هم میگیم طرف مهندس برقه مولتی ترن به چشمش ندیده...

 خدا رو شکر که عده ای دلسوز در این دانشگاه(منظورم بسیجه)و در استان وجود داره. و الا ما را امیدی به خیر دانشگاه نیست امیدواریم شر نرسونه

نامه خداحافظی نیست

موفق و پیروز و سربلند باشید



سیستم وبلاگدهی

-

سیستم وبلاگدهی


|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب