شروعی دوباره
متن دلخواه شما
1 آبان 1394 ساعت 16:57 | بازدید : 44 | نوشته ‌شده به دست ERFAN-OLYAEE | ( نظرات )
سلام به همه دوستان رباتیکی و غیر رباتیکی

عیدتون نیمه شعبانتون خیلی خیلی مبارک

بعد از مدتها دوباره قراره هم وبلاگ هم گروه رباتیم رو حتی اگه شده یه نفری بر قرار و بر پا کنم البته بدون کمک شما دوستان خوب کمی سخته...آما...

من به این نکته طی این مدتی که با هم کار کردیم پی بردم که یکی از ضعفهای اساسی ما اینه که بدون مطالعه تئوریهای لازم و اطلاعات اولیه و بعد تخصصی میخوایم با آزمون و خطا به نتیجه برسیم و این نیازمند وقت و پول و امکانات فراوون هستش که ما عمرا از این چیزا نداریم!!!!!!!!!!

خوب که نگاه کردم دیدم چه بهتره که این ایراد رو اول تو خودم بر طرف کنم واسه همین شروع کردم (دارم شروع میکنم)به مطالعه و بررسی بعضی چیزایی که به کارمون میاد مثل computer interfacing و serial connection و sensing و مدارات منبع تغذیه و .....

حالا چرا اینا رو گفتم؟؟چون هدف اینه که مطالب بدرد بخور و مفیدی که در حد اطلاعات ما باشه رو هر کس که قراره این مطالعات رو انجام بده خلاصه و ساده بیاد و همینجا واسه بقیه توضیح بده و مثلا اگر پروژه ی میکرو AVRی انجام داده فایل HEX و C کامپایل نشده رو با شماتیک و حتی المقدور PCB توی یک فایل قرار بده تا توی همین وبلاگ بذاریم تا بقیه هم دانلود و استفاده کنن.

در ضمن اصلا لازم نیست که کار خودتون باشه بلکه اگر ازجایی هم بگیرید خوبه و میتونه به کار کمک کنه!!

بقیش دیگه به همت شما بستگی داره

یا علی


اینم اولین مطلب که آموزشه نرم افزار Proteus هستش.

http://s1.picofile.com/file/6974605630/proteus.rar.html





سیستم وبلاگدهی

-

سیستم وبلاگدهی


|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب