ارتباط سریال و ال سی دی
متن دلخواه شما
1 آبان 1394 ساعت 16:57 | بازدید : 84 | نوشته ‌شده به دست ERFAN-OLYAEE | ( نظرات )
سللللللللللللللاااااااااااااااااااااااااام

ماه رمضونتون پیشاپیش مبارک

دوستان همونطور که قول داده بودم پروژه های جدیدی رو که فراره واسه رباتیک اساسشونو بلد باشیم گذاشتم واسه دانلود مطالعشون میتونه خیلی مفید باشه...

البته این اموزش ها رو با یه سرچ میتونستید پیدا کنید ولی شاید این طور راحتتر باشه براتون.البته خودم این پروژه ها رو انجام دادم و متوجه یه سری مشکلات و نکاتی که توی پروژه ها نیومده شدم که بهتره خودتون توی عمل متوجه اونا بشید.

موفق باشید و از اجرای این پروژه ها لذت ببرید(خداوکیلی موقعی که راه افتاد من که کلی حال کردم )!!!!

اگه مشکلی توی اجرا داشتید بگید تا دلیلشو با هم بر طرف کنیم!

اینم لینک دانلود:

http://s1.picofile.com/file/6974609654/LCD.rar.html

http://s1.picofile.com/file/6974576456/serial_interfacing.rar.html



سیستم وبلاگدهی

-

سیستم وبلاگدهی


|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب